Ibland kan man undra vart folk har tappat sitt egna folkvett. Människor som ska vara så korrekta och riktiga, vart har de tappat det?? Jag bara undrar..
 
Men det är inte alltid man får nån koll på hur en del människor resonerar. Lite typiskt är det ju att en del folk har förmågan att lägga sig i sånt som absolut inte angår dem.
 
Nu är det ju så att människor själv väljer själv hur de vill leva sina liv och med vem de vill dela det med. Jag tycker inte att det är okej att andra som inte har med det att göra ska ha så djupa åsikter och dela med sig av dem vitt och brett.
 
Jag lever mitt liv och väljer hur jag vill leva det. När ingen människa i familjen far illa, så tycker jag att de övriga kan hålla sina extrema åsikter för sig själva!
 
Det var allt.
 
Take care!!

Kommentera

Publiceras ej