Jag sitter här med mina kära i vår sjukstuga, hostar och kraxar åt alla håll. 
Men det jag ska skriva om är att jag såg reprisen av Skavlan och där var Sveriges äldsta bloggare Dagny Carlsson med. En helt fantastisk människa!! Jag letade upp hennes blogg och började läsa. Hon är helt otrolig!!
Där har vi en person med perspektiv på livet minsann!!

Ja, sen har vi ju det som händer här omkring oss hela tiden; livet. Vad har hänt sen sist då tro?? Jo, jag har fyllt år och räknas numera som medelålders (enligt mig själv åtminstone) Men min födelsedag bestod mest av kräkningar hela dagen. Jag hade åkt på magsjuka.  Nu har det lättat och övergått till en envis feber-host-förkylning. Jag har alltså hållit mig väldigt isolerad. Krafterna går åt att försöka bli piggare. Men det är bara att vänta ut så klart 😷😴 Mycket sömn och vila rakt av. Men det bara är så nu. 

Kommentera

Publiceras ej