Det har ju hänt en del saker i mitt liv det senaste året. Många förändringar har kommit och jag tagit mig igenom med hjälp av min familj. Ytterligare problem har också inträffat som gjort att jag inte kunde fortsätta med mitt arbete utan är nu sjukskriven och väntar med spänning på att börja mitt nya arbete!
Jag ska arbeta inom samma som jag gjort tidigare, men ändå helt annorlunda. Det känns nervöst och väldigt spännande!! SNART ÄR DET DAX!!!
Jag fotograferade min blommande orkidé för några dagar sedan. Jag testade en ny grej, jag gjorde en egen reflexskärm för att återspegla ljuset så att det inte blir mörkt mot det ljusa.
Övning ger färdighet. Bara att testa vidare och hitta sitt eget sätt.
 
Om två dagar är det Midsommarafton. Då ska det dansas runt midsommarstång runt om i landet, ätas jordgubbar i mängder, färskpotatis och sill. Den längsta dagen på året. I år var sommarsolståndet tidigare men det spelar ingen roll. Midsommarafton är ändå midsommarafton. En härlig dag, med regn och åska enligt prognosen här omkring=svensk sommar.

Kommentera

Publiceras ej